Társkereső Dobogókő

Párt keresel Dobogókő környékéről? Akkor jó helyen jársz, próbáld ki a PártKeresek teljesen ingyenes társkereső oldalt. Regisztráció nélkül is megmutatunk néhány Dobogókői társkereső profilt, ha szeretnél megismerkedni velük akkor regisztrálj és csatlakozz a komoly kapcsolatot keresők táborához. Naponta akár 100 ember is regisztrálhat egy jól sikerült randi reményében. Minek utaznál egy életen át, mikor lehet, hogy a szomszédban vár a szerelem? És ne feledd mindezt teljesen ingyen.
További Dobogókő információk : Wikipedia

Aniko társkereső profilja

Aniko - 66 éves

Budapest

Sziasztok keresem a korban hozzám illő társam . Vidám Romantikus természetű vagyok . A többit majd később .

Dobogókői társkereső férfiak

Fefe társkereső profilja

Fefe - 46 éves

Zozó társkereső profilja

Zozó - 47 éves

Budapest

Szeretetre, megértésre, gyengédségre vágyom melyet viszonzom is természetesen. Gerincbetegségem miatt egyenlőre nagy sétákra nem

miki társkereső profilja

miki - 24 éves

Mány

Ingyenes társkereső

Regisztrálj Magyarország kedvenc ingyenes társkereső oldalára.

Dobogókői diplomás társkereső nők

Erika társkereső profilja

Erika - 57 éves

Budapest

Vidám, társaság kedvelő, imádok a szabadban lenni, bográcsozni, kirándulni, sétálgatni, strandolni stb

Andy társkereső profilja

Bence társkereső profilja

Bence - 28 éves

Ingyenes társkereső

Ha nem lenne ötleted a bemutatkozó szövegre, akkor megmutatunk néhányat társkeresőink tollából.
Annak ellenére, hogy szeretek itthon lenni, nem vagyok itthon ülő.Szeretek kirándulni, utazni. Imádom a hegyeket és a tengert, a napfényt. Kedvenc évszakom a nyár. Rendszeresen úszom, szaunázom, szoba biciklizem. Ha valakit más is érdekelne, azt szóban, ha lesz rá lehetőség.
ŐSZINTESÉG,BIZALOM!!!Végre olyan társat szeretnék találni, akit szeretettel várhatok haza Figyeljünk egymásra és adjunk a másiknak annyi örömöt, amennyi telik tőlünk. Akár csak egy érintéssel érzékeltessük hogy a másik jelenléte nagyon fontos a számunkra.Azt hiszem a többit már személyesen.
Realista, békés természetű, önálló, talpraesett férfi vagyok. Mentèsirányitó közèpvezetői hivatással! Van kèt kutyám 🙂akiket imádok ! 8 èves kapcsi után vagyok ès bár mindig mindenki hibás ilyenkor ,de nem miattam lett vège ! Újult erővel keresem a tutit aki esetleg rám vár ! Nem vagyok sem milliárdos sem kigyurt izombajnok .

Elsősorban a vidám, jókedvű emberek vonzanak, az ő társaságukat kedvelem.Imadom a gyerekeket ès remèlem mèg nem kèstem el egy csodas családalapitásrol akár!

Kedvenc szabadidős tevékenységeim közé tartozik a kirándulás, az utazás, új helyek megismerése, mindezek mellett szívesen látogatok el moziba, színházba, koncertre és kiállításra.

Szeretem a tengerpartot, a Bon Jovi dalokat, és a jó filmeket. Nem vagyok 20 èves de belül igen ! Szeretnèk családot ,szerelmet megèrtèst ès őszintesèget! Nyitott ès nyilt srác vagyok 😊.

Szeretetnyelvem az érintés😊A szeretet talán nem a nagylelkű gesztusok és üres ígéretek sora, amiket úgyis megszegünk, hanem a megbocsátás papírszalagja - morzsánkként szétszórt emlékek, amelyek visszavezetnek ahhoz, aki csak ránk vár.
Szeretetre, megértésre, gyengédségre vágyom melyet viszonzom is természetesen.
Gerincbetegségem miatt egyenlőre nagy sétákra nem vállalkozom, leginkább az itthoni tevékenységek kötnek le. Ennek ellenére tartalmas életet élek, dolgozom is Home office-ban, de hiányzik valaki akire kivetíthetem a szeretetem s ő is viszonozni tudja ezt. Nem várok el többet mint amit én is nyújtani tudok. Szeretem a tartalmas beszélgetéseket, a jó zenét, filmet, a gasztronómia sem áll messze tőlem 😉 Amennyiben el tudsz fogadni olyannak amilyen vagyok én sem fogok benned "kákát" keresni, alkalmazkodóképes, szerető és szerethető vagyok.. Elektromos mopedemmel azért én is gyakran kimozdulok vásárolni, ügyintézni, stb.. Nem bánod meg, ha megismersz és elfogadsz.. 😉 😀
Nem várok el többet, mint amit én nyújtani tudok.
Légy őszinte és add Önmagad..
Szia, Életvidám életszerető sok minden iránt érdeklődő főként oszinte egyszerű ember vagyok hasonló szemléletű partnert keresek akivel jókat beszélgetünk, nevetünk, sétálunk kirandulunk.. Ha magvan a kölcsönös szimpatia adjunk esélyt az ismerkedésre.
Olyan nőt keresek akit nem a pénz motivàl. Sajnos ezekböl csalódtam eleget. Válalkozò vagyok elvàlt . Keresek egy kedves megértő szerethető nőt.
Alapvetően humán beállítottságú vagyok, szeretem a művészeteket, de benne vagyok sok mindenben (nagy beszélgetésektől kezdve a különböző programok át). Bár összhang esetén szerintem teljesen mindegy, akkor úgyis minden jó lesz 😀
Véletlenül találtam az oldalra, de nem véletlenül regisztráltam. Hátha megtalálom Valakivel a közös nevezŐt.
Lacó
Sziasztok! Mint mindenki én is vágyom arra, hogy szeressenek és szerethessek. Őszinte ember vagyok, aki számára fontosak a hagyományos értékek, a nő számomra érték, tisztelet tárgya, de nem tárgy. Gyakran élek a humor fegyverével, és reménytelenül romantikus vagyok, verset költök, ha homlokon csókol a múzsa. 😀
Szeretem a természetet, embereket, állatokat és az életet általában. Kerülöm a vitát, inkább a kompromisszumot keresem. Kíváncsi vagyok, ezért sok dolog érdekel, a lélektan és filozófia is. Szeretek utazni, kimozdulni otthonról. A partneremben szellemi társat is keresek. Összeköltözést nem tervezek, de nem zárom ki idővel.
Den
Szeretném megtalálni az Igazit,mert csak úgy teljesedhet ki igazán életünk. Tudom, ez nem egyszerű dolog, de,ha az ember csak a csodára vár, sohasem lesz boldog. Mert a csoda maga az emberi Élet.....

Fő profilom a dalszövegírás, s időnkét felteszek itt az oldalon egy-egy közreműködésemmel készült dalt, melyek kapcsán jobban megismerhetővé válok, mintha itt vagy száz soron át bemutatkoztam volna.

Nem rég megjelent első regényem "Ebgondolat, avagy a boldogság záloga" címmel. Nem dicsekvés képen írom, hanem, hogy ha szereted a kutyusokat, vagy kíváncsi vagy a Boldogság titkára, talán érdekel..

Két rövid részlet a regényből:
„A legtöbbünk földi küldetése, hogy boldogságot csenjünk a Gazdi szívébe, ami nem csekély feladat egy olyan világban, ahol percekig kell simizést kunyerálnunk, mire a Gazdi "kidugja fejét a mobiljából".

- Valami azt súgja, kóbor kutyus vagy. - lépett mellém, és óvatosan végigsimította hátamat.
Két hónapnyi simi nélkülözés után sejtheted, eszem ágában sem volt a kezébe harapni, mert megérintett idegenként, sőt intenzív farkcsóválással adtam tudtára mennyire díjazom tevékenységét.
- Nagyon kilehetsz éhezve a szeretetre. - összegezte reakciómat, mire a farkcsóválásra rátettem még egy lapáttal.

Két társkereséssel is kapcsolatos versem..

Amíg hited

Hittél végre.

Az Életóriás tengerén
Átutazók vagyunk mindannyian,
Ennél nem lesz jobb esély,
Mégis sodródnak csak oly sokan.

Lélekcsónakunkban ülve
Látszólag egymagunk evezünk,
A Balsors álmát összegyűrve,
Hisszük, békés szigetre lelhetünk.

Tán elérhető legszebb álmunk,
Amíg hitünk a két evezőlapát.
Egymagunkban sosem voltunk,
Ő végig elkísér,mint egy jó barát.

Ha kérdezzük,mért válaszolna?
Hisz épp elég,ha ott van velünk.
A földi létünk egy hosszú próba,
S békére csak a túl parton lelünk?

Persze meglehet,hogy tévedek,
S válaszra lelhetsz a szélcsendben....
Mikor eloszlanak a zord fellegek,
Egy érzés megsúgja szívedben,

A létezésünk titkát, s lényegét,
Amire nincs is szó talán,
Csodákról mesél a Déli szél,
Lelked hatalmas udvarán.
REUMATOLÓGUS ÉS GYOGYMASSZÖR VAGYOK 40 ÉVE GYÓGYITOK EREDMÉNNYEL SZIVESEN HIVNAK VISSZA A BETEGEK FIATALOS ÉS SPŐRTOS AZ ÁLLAPOTOM-
Kedves látogató-köszönöm,hogy elolvasod soraimat,megtisztelsz vele.Egyedül élő,nagy mackó vagyok,szeretném megtalálni párom ,akivel még sok jó és szép évet tőlthetünk eggyütt,amíg megöregszünk.Várom komoly-tartós kapcsolatra, önmagukra és párjukra igényes hőlgyek levelét,Budapest és vonzáskörzetéből.
Világ életemben szerettem volna utazni. Egyetemen mérnök informatikát tanultam, (gondolván hogy nincs helyhez kötve) de végül elálltam tőle.
Lényegesen nehezebb volt mint gondoltam. Sokan drogokhoz nyúltak, meg adósságba kergették magukat...Én nem kivántam ebben részt venni.
Végül csak egy gitárral a hátamon jártam be fél európát..
Jól alakult, és szeretném folytatni.
Csak meguntam hogy mindig egyedül csinálom.